Sick sucks dick

Jag är sjuk. Jag mår inte bra idag, inte överhuvudtaget. Jag är hängig och känner mig bara allmänt nere. Nergrävd under jorden, fybubblan. Jag tänker dock ta en promenad med hunden snart och sen ta mig något att äta, försöka iallafall. Jag som skulle träna idag också, men det blev inget heller. Fybubblan igen. Men imorgon ska jag verkligen försöka att inte känna av så mycket om jag mår dåligt, för för det första måste jag till skolan, känns skit att missa allting idag bara, så vill inte missa imorgon. Sen ska jag se om jag orkar träna också, lovat Johan. Vi ser väl vad som händer.

Idag är mina tankar på exakt samma ställe. Jag tänker lika mycket, om inte mer. Jag har officiellt blivit dumpad ur ingenting? Hur sjukt är inte det? Det är iallafall så det känns just nu. Dumpad ur ingenting. Men helvete vad ont det gör.
Jag väntar och ser. Jag vill inte ge upp, inte ännu..


Nu ska jag klä mig och gå ut med hunden. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0