I will stand strong until the end

Jag ska inte stänga några dörrar. De är vidöppna nu och jag satsar allt. Jag vill verkligen detta än hur länge jag må ska vänta. Jag vill inte stå lottlös i långa loppet när jag har gett mig in i självaste matchen.
Jag kommer kanska gå lottlös men jag har då iallafall försökt.

Imorgon ska jag ta ut all aggression på badmington banan! Alla känslor ska brinna i mitt racket medan mina ögon är fokuserade på målet. Det slutliga målet - att gå hem med vinsten i tryggt bevar.
Jag har förövrigt övningskört idag och det gick toppen! Lite problem med korsningarna och att komma ihåg allting. Men jag har offeciellt varit ute på landsväg och ingen skada skedd än på länge, så jag är nöjd! Ska köra mer på söndag också, önska mig ett riktigt lycka till. Det behövs vill jag lova.
Det har varit en jobbig dag igen, jag hatar att vara sjuk. Att bara ligga och stirra i taket. Men imorgon återgår jag till skolan och alla livfyllda människor. See ya tomorrow everyone! Mp2.


J-j-j-j-j-j-j-a-a-a-g hoppas på ett JA med stort J.
tillslut...

Kommentarer
Postat av: Martin h

Lycka till och krya på dig 8)

2009-01-29 @ 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0