Glader choklader

Igår hade jag så fruktansvärt kul. Så otroligt roligt tillsammans med härliga människor.
Min eftermiddag/kväll tillbringades först på Liquid och tacobuffén, sen vidare till nygatan och fest (dock nyktert för mig).
Och jag har fått höra hur dömande och otrevliga vi i norrland är. Hur vi ger oss på folk som visar sig inte komma härifrån. Det är lite pinsamt att vi inte är mer vänskapliga av oss.. Vad jag fick höra igår iallafall.
Men men, annars så var kvällen helt kanon. Dessutom spelade vi biljard och jag var grym, trots att jag endast gick plus minus noll. Satt alltså en, sen vita direkt efter osv. Vilket slutade med att jag och johan alltid förlorade..
Sen blev det att se någon film med Eddie Murphy (?), sen kom martin min snälla vän och hämtade mig, tack för det!
Så såg min kväll ut i stora drag. Helkul.

Nu ska jag försöka få tag i micks, vilket jag försökt med sen kl.1! SVARA KVINNA!




Jag klarar inte av att ha bilder på min bilddagbok. Så Johans bild blev offer och fick försvinna, därför får han kika fram här istället. Så.


                           Säg hej till Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0