Don't get it.

Jag förstår inte. Varför skulle jag driva en blogg om det inte var mina egna ord? Varför skulle jag skriva saker som jag stör mig på och bokstavligt hatar om jag själv gör så? Jag skriver min blogg med mina egna tankar och åsikter. Ingen annans. Varför skulle jag göra det? Varje människa som driver en blogg skriver om sina egna tankar och åsikter. Skulle jag vara ett undantag? - Nej.
Det är dock inte alla dagar man själv kan hålla med sig själv om vad man skrivit. För man tänkt djupare.. Men det är fortfarande mina åsikter. MINA.
 
Vad är problematiken med min blogg för vissa? Dem som bara ska klaga och påstå att mina åsikter inte kommer från mig, varför läser ni? Alltid bra med kritik men när det ska börjas och frågesättas kring om det verkligen är jag som skriver typ.. Då känns det som det är dax att avrunda och hitta en annan blogg att läsa. MIN åsikt.



Det fortsätter.
Och en plågsam mardröm gjorde inte saken bättre.
Nu står jag här igen. I denna förbannade ruta 1.
Lika orolig som innan. Om inte mer..

Vad händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0