Alla vill vi ha respons

Varför skriver man blogg när man inte får ett ord i respons? Det är inte kul att skriva när människor läser men man vet inte om man har deras samtyckte eller ej i det man skriver. Att man skriver en blogg är oftast för sin egen skull men många gånger vill man veta vad andra förutom en själv tycker om vissa saker. Jag vet min åsikt men inte andras. Att kärlek, sex och förhållanden är något som är såååå stort och kan skrivas hur mycket om är ett faktum. Och alla vet vad jag tycker, men jag vet inte vad ni tycker. Kanske ser ni mig som en idiot. Kanske som en förebild. Kanske som en nobody. Kanske som en somebody. Jag vet inte, för jag får ingen respons.
Jag tänker inte tjata mig till kommentarer. Jag vill bara göra det klart att en blogg är roligare att driva när man får respons eller kritik för det man säger.

Det tror jag alla bloggare tycker. Privata bloggar som proffesionella bloggar.
Alla vill vi ha respons i våra ord.

Så nu var det sagt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0