sleepyhead

Varför får jag så fruktansvärt dumma kommentarer? Korkade, inte elaka.
Jag skriver ju om mina misstag för att jag inte vill att andra ska göra likadant. Jag erkände också att om jag inte fått dendär kicken i rumpan hade jag nog varit som förut, än. Alla har ett förflutet? Alla har gjort misstag? Man kan ju inte varna folk eller försöka hjälpa om man inte varit med om det själv och vet hur det är. Jag har varit en överdriven person. Sagt "jag älskar dig" för många gånger utan att veta om jag menat det. Vilket jag starkt tvivlar på. Men sagt är sagt och gjort är gjort. Därför försöker jag få folk att inte göra samma misstag.





Nog om det.
Försov mig i morse. Vaknade som vanligt förtidigt. Satt mig upp och kollade på mobilen vad klockan var, halv 5. La mig ned och då kom pipet, "KLING KLING". Som vanligt fick jag ett "jag ska sova nu. Puss"- sms av Johan. ALLTID. Så därmed har jag för vana att vakna runt 4 varje morgon! Sen somnar jag om, sover ifrån väckaren och vaknar i panik, alldeles på tok för sent. Som idag.. Tur att mamma kunde köra mig. Tack mor!
Förutom min försovning så grubblar jag inför vår skridskoåkning senare idag. Jag är som bambi himself ju. Känns oroväckande, för jag suger verkligen!
Jag kommer om inte annat se ut som vår älskade svenska flagga, gul och blå.. slagen!
Nu ska jag fortsätta lyssna på "trip to London" och alla andra skönsånger. Jag är smått in love. Liksom Frida och Lovisa.

Gynsamm morgon. Jag kunde ha sovit. Blö.
Hörs.

Kommentarer
Postat av: Saja

Jag tycker du inte såg ut som Bambi på hal is, däremot såg jag ut som det som knappt kunde bromsa! :S

2009-02-11 @ 23:09:39
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Målgö

Och jag! :D

2009-02-11 @ 23:56:06
URL: http://grassmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0