Bättre sent än aldrig.

Lite sent att lägga upp detta inlägg, skrevs i lördags faktiskt (min internet laggade uhop så han nte publicera)! Såhär var min lördags kväll iallafall.

Kanon kväll med kanon sällskap! Bannemig vad jag saknat själevads folket. Fy sjuttsiken.
Jag orkar inte skriva om kvällen men har haft as kul iallafall. Gh world tour och film, götta och skratt, finns det något annat att begära såhär på en lördags kväll?
Min kväll blev kanoners iaf. Hur var er?
Just nu sitter Emil och gör mig sällskap på msn. Längesen man hade någon kontakt med nå stöde/viskan folk. Men siså de kryper fram från alla hörn och kanter och jag måste medge att jag saknar dedär grabbarna förbaskat mycket! Och tjejerna också såklart. Men på nå vänster så har mina stödebrudar förflyttat sig till sundsvall city. Lite tur är väl det, då har man ju större chans att träffa dem när man väl befinner dig i dedär trakterna (sundsvall).
 Men nog pratat om stöde/viskan/sundsvalls borna.
Jag kan även säga att jag är förbannat övertrött. Jag saknar vissa personer. Jag vill att någon speciell ska ringa. Jag vill inte sova. Jag vill att det ska finnas fler satc avsnitt. Jag vill ha chips. Jag vill ha imorgon så jag kan åka pulka. Jag vill ha vecka så jag kan få simma och träna.

Hoj.


Kommentarer
Postat av: Martin

Förjävla rolig kväll :D

2009-02-02 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0