Gud, herre min gud.

Jag förstår inte anledningen varför folk engagerar sig i att läsa ens blogg när man ändå bara klagar? :p
Jag förstår inte tanken bakom att läsa något som man ändå hatar? Varför inte bara läsa eller engagera sig i något som man bryr sig om? Som man kanske tycker är intressant? Jag skriver inte för någons skull, jag skriver för min egen. SOM JAG SAGT SÅÅÅ MÅNGA GÅNGER FÖRR!
Jag börjar bli trött på att folk ska klaga. Sluta läs? Det är enkelt: skriv inte in min bloggadress, låt bli att läs, slipp mig. Du gör mig en tjänst då. Tack från mig.
Och sluta haka upp er på mina tankar. Trött på människor som bryr sig i andras liv, helt utan anledning.
Det som varit mest klagande på är mina "vikt" inlägg. Jag måste väl få vara besviken över min vikt utan att jag ska ses som hetsbantare, töntig, dubbelmoralisk eller liknande. Jag äter precis som vanligt, tränar mer och försöker tagga ner på godiset. Är det något fel med det? Tydligen?
Hm.



Idag har jag bara varit på skolan och sedan tog jag en sväng på stan innan jag åkte hem. Sen när jag kom hem pratade jag med min fru en stund. Tänk vad man kan skratta åt symtomer.. GUD! Lite roligt var det ska ni veta.
Sen resten av dagen sov jag i min sköna soffa. Jag sov kanske i 3 timmar, sen var det dax för middag! Efter maten fick jag magknip.. Gör fortfarande ont men. Sen åkte vi ut och övningskörde, jag och min far. JAG KÖRDE RONDELL. För första gången i hela mitt liv. Jag var livrädd, men jag fixade det. Blev inget trafikstopp, inget kaos, ingenting. Allting gick super. Helnöjd.
Sen när jag kom hem såg jag lets dance. Morgan är mannen, SÅ BRA!
Nu ska jag upp och äta något, min mage skriker.
HOJ.

Jag måste erkänna att min nya design är lite söt. Jag gjorde den mest för att den beskriver precis vad min blogg handlar om. Kärlek: Därav hjärtat och Frågetecknet står för ingenting. Som nu, när jag inte har något speciellt att skriva om. Ganska fiffigt va?

I feel something.
M-m-m-mmmmm.

Kommentarer
Postat av: mmiiks

fin blogg

roliga symtomer, (VÄLDIGT)

duktiga du som kör



love

2009-02-07 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0