pust

Jag är offeciellt en erfarenhet rikare nu. En som kan talas tyst om men som ja, händer ibland. Men ska dock aldrig upprepas. I hope.
Just nu sitter jag och fördriver tiden ensam i datasalen på skolan, samtidigt som min mage kurrar, träningssuget håller på att svämmar över men också känningen att tröttheten stiger. Om en halvtimme går bussen ner till stan, sen väntar bara Energihuset. Ska bli skönt, riktigt skönt.
Sen ska jag kicka pappas rumpa i bowling. Fick ett hotsms där det stod att han skulle spöa oss så hårt i bowlingen att vi rakt skulle få mardrömmar i veckor! Vilken far va, eller vad säger ni? Men min pappa är bra, eller han är bäst, faktiskt.
Nu ska jag klicka min vidare till facebook och se om något nytt har hänt.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0