PULKÅKNING!!!

I söndags hade jag offeciellt världens bästa söndag! Jag och en del ur min kära klass var i pulkbacken en hel förmiddag och åkte. Vi åkte tåg, vi åkte tefat, vi åkte pulka, vi ramlade, vi skrattade, vi frös och vi gick hem. Väl hemma hos mig grillade vi korv och hamburgare. Jag lider med de stackare som fick stanna ute vid grillen medan vissa latoxar stod inne på altanen och skrek vad de ville ha! haha.
Sen var tyvärr Jonte och Jocke tvungen att åka. De skulle repa, de dummingarna. Men vi andra hade himlarns mysigt. Det bjöds på allt ifrån cheesecake till daimtårta till ostbågar till chips. Fy vad fet man kände sig efter vill jag lova!
Resten av kvällen spelade vi Buzz och sjöng Singstar. Jag var sämst på Buzz, men när det närmare sig finalen i spelet kom jag igen.. OCH VANN! Jag må säga att antingen är jag oerhört skicklig eller så har jag bara en himlarns tur. Men vann gjorde jag iallafall.
När vi spelat klart och pratat och skrattat och hej allt vi gjorde, så la vi oss i en stor hög på sängen och såg Beck. Himla avslappnande men jag måste säga att man blev nästan för avslappnad och höll faktiskt på att somna emellan åt.
Men kort och gott så var detta min söndag. Och den måste göras om! För jag hade iallafall väldigt väldigt roligt.

Mp2. Kan man annat än älska? - Nä.

Kommentarer
Postat av: Lindur

Tack för allt, det var så himla mysigt! :))

älska Mp2 <3

2009-02-03 @ 15:10:23
URL: http://lindurwallin.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det var verkligen en mysig dag, måste göras om ! :D

2009-02-05 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0