gubbarnsstrutt du förstörde min dag

Jäkla gubbstrutt. Du förstörde min dag. Jag kanske också vill känna mig mätt och belåten? Vi bjuder dig jämt men du tackar alltid nej. Jävla svikare. Favoriserar en grupp när du har oss 70% mer. Elaka du.. Jag blir ledsen i ögat.

Men som tur ska jag ringa min pappa sen och vi ska åka och köpa egna semlor. Jag ska kladda på en massa sylt och ännu mer grädde. Och ja, jag vet att man inte har sylt egentligen, men jag gillar det så!
Hur som helst. Gubbe du förstörde min dag, mycket. Nu har jag jobbstrejkat och istället sitter jag här i Josefs knä medan han jobbar. Skulle bara skriva en snabb arg-blogg, så nu ska han få jobba igen! Så duktig som han är.

HEJDÅ.
Fettsnyltare.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag älskar det Emma! :D

2009-02-24 @ 22:05:55
URL: http://grassmonkey.blogg.se/
Postat av: Saja

DE VAR MUMS MED SEMLOR!! MOHAHAHA

2009-02-24 @ 22:34:10
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0