got to go

Tröttsam dag. Det är bara förnamnet.
Jag känner ingen ork just nu. Jag är trött, sliten, sömning och allt därtill.
Trots mitt sömninga tillstånd ska jag efter skolan träna i ungefär 2 timmar! Jag är pepp!
Känner mig sjukt peppad att träna regelbundet nu. Det jobbiga är bara att mitt träningskort går ut om en månad..
Men istället ska jag skaffa kort på brux i en månad, tror jag iallafall.
Nog om träning.
Vi ska göra en uppgift nu på samhällen/texten/foton. Vi ska illustrera en händelse från ett visst årtal. Jag fick "Buddhist munk bränner sig själv till döds i protest mot Diem regeringen". Jag har några idéer som jag tror kommer bli kanonbra! Måste bara få tummen ur röven och genomföra den också! Jag är seg i starten när det kommer till skolarbeten. Se bara som dokumentären! Fy. Jag har världens bästa idé men ändå har jag inget gjort! Fy, Emma, fy säger jag bara..

Nu ska jag leta info. Sen bjuds det på tacobufé till lunch! HEY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0