Ensamheten i ett musikbås

Just nu sitter jag i Fredriks bås på Musikmakarna och skriver en blogg. Roligt värre, naa. De ska spelas in och hållas på i endra rummet så jag håller mig undan. Kommer nog gå supert där ute tror jag. Medan jag sitter här i min ensamhet hade jag faktiskt tänkt att jag skulle slå en pling till Mikaela. Jag hör bannemig aldrig av den kvinnan nu för tiden. Vi både är så upptagna och när vi väl pratar så är vi så trötta att våra munnar inte förmår sig att få fram ett vettigt ord. Fy på oss. Jag saknar oss. Spola tillbaka.
Så jag ska nog ringa henne nu, om inte annat sända henne ett sms!
Än en gång, nämligen tredje gången för idag, VI HÖRS.

Baby.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig. du är jag.

oavsett om vi pratar eller ej.



love you you you you.

2009-02-08 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0