dator är vår passion

Jag är svundsjuk på min syster. Hon har köpt (hon står i skuld till mig, för förtillfället är det jag som betalat) en dator av Johan. Jag inser nu att jag skulle köpt denna.. Fan vad jag ångrar mig att jag är sådan snäll syster som fixar en billig dator till min systeryster! Hon står som sagt i skuld.
Men tur som är så får man ju låna den när hon inte sitter här. Vilket tyvärr inte är ofta men nångång iallafall!
Nu ska vi se heartbreak kid, sjukt rolig film! Sen hoppas jag på att få ett fylle samtal av baby. Han är en 50-tals nörd idag. Nygatan har maskerad. NI skulle sett hans outfit! JAG DÖR! Han kommer nog vara jätte söt.. mhm.

Nu ska min syster få sin baby! Hon och hennes dator alltså. Vilket par! Sötnosar, hihi.
Nä nu är jag trött. Vi hörs!

Min syster är gullig, älskar dig.



Röda och fina på baren i Rhodos. Saknade tider.
Nog om detta, HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0