baby i feel it, do you?

Jag mår så bra så bra!

Mina cupcakes igår var iallafall underbar goda. Såhär sliskigt goda som bara vattnas i munnen. Jag hade med mig två fat till nygatan igår för att bju alla Johans vänner. Men eftersom vi inte kom utanför dörren på hela kvällen så fick bara Tom och Fredrik varsin (eftersom Fredrik kom förbi och vi skulle lämna massa saker hos Tom). Men desto fler till oss, så vi var nöjd. Sen skulle vi se Edward Scissorhands men Johan somnade.. Så jag såg den i min ensamhet. Tills jag också somnade. Men gillade det lilla jag såg! Så söt.

Nu ska jag upp till min kära mor och gör henne sällskap.
Sen ska jag fortsätta läsa den förbaskade historian!
Godnatt.



Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0