Underbara jul

    
Min nya fina sammetsklänning som jag fick av p och det svarta armbandet med silver"pluttar".
Sen älskar jag mina nya ringar som jag köpte i tisdags. Helt underbara.


Oj, jäkligt dålig bild.
Detta fick jag iallafall idag. 6 muggar, chai té, té-sak som man her téet i, tjocksockar, halsband, örhängen x2, ljuslyktor, choklad-ask, 500 kr, hjärtfat som jag ska pynta med stenar och ljus, solskyddskräm (till utlandet), nattlinne, biokort, en klänning med axelpuffar av mamma (valde själv) + alla fina presenter som jag fick av p tidigare idag.
Jag älskar alla mina fina klappar!

 
Julboooord. Bara jag som älskar julmaten?
HEMGJORDA KÖTTBULLAR I ALL ÄRA.



Denna klänning fick jag av p idag också. Superfin!

Nu ska jag se tv med syster. Farmor bjöd på en 2.25 cider också, haha gull.
Vi hörs och ses. GODJUL ALLA


Kommentarer
Postat av: Linnea

julmat är ju fantastiskt vidrigt!

2009-12-25 @ 00:47:23
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0