BORING

Idag är jag nog världens slitnaste människa. Känner bara för att dö en gnutta!
Somnade runt 11-halv 12 och vaknade titt som tätt av att jag hostade. Skulle egentligen åka till skolan vanlig tid och jobba lite men kroppen pallade inte sig upp.
Idag ska jag iallafall klippa mig och sedan plugga (baka och se DH haha) med linda. Sen kanske jag sover hos p eller  han hos mig, we'll see.
På tal om mitt hår så ska jag troligtvis klippa gööörkort på min redan korta sida. Längtar faktiskt en aning!

Sen ska jag plugga teori idag också om jag hinner.
Någon dag i veckan ska jag iallafall köpa mer julklappar och sedan fixa iordning några som redan är köpta.
Kanske ska man testa scrapbooking? Fan vad kul, hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0