BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Tja. Sitter och ser tv med p och pappsen nu. Pappa dricker gt och p är heeelt inne i tvn.
Vi har iallafall varit i husum ikväll med p's mor och far och bara myst. Ätit chips, sett idol, spelat NHL och jag spöade skiten ur p (nästan) hah. Haft en helmysig fredagskväll trots att den varit jäkligt lugn. Och såhär kommer nog mina helger se ut fram till jul. Ingen fest på vääldigt längre pågrund av alla dessa julklappsköp. Men vad gör man inte för att göra julen till den bästa på länge!


p is cheating.....or am i krullo and blackheaded now?


klär det mig? jag är kluven över mitt beslut...hm eh


förövrigt äälskar jag sophia och daniels lägenhet, den vi var i eftersom sophia fyller år idag, SÅ GRATTIS IGEN TJEJEN!

Nu säger jag hejdå och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHA! Jag ba; hmm, vilket badrum är det där koretet tagit i? Måste vara hemma hos E.. Så dom fick med sig peruken dit :) MEN VA FAN, det är ju hemma hos MIG, höh 8)

2009-12-09 @ 09:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0