working nine to five

Ahmen tja va.
Sitter på jobbet.. Vilket jag gjort varje dag i 5 veckor så det kanske är drygt att höra vid dethär laget i guess. Hur som helst, det går förbannat trögt så mellan varven kollar på utlandsresor och hotell i stockholm och liknande. Eftersom jag känner att pengarna jag har kvar inte riktigt kommer räcka till för en utlandsresa funderar jag på att dra med babe på en weekend i stockholm. Gå på grönan, shoppa och bara vara. Men vi ser hur det blir med den saken.
Idag hade jag tänkt lägga mig ute i solen hela förmiddagen, sen städa källaren på kvällen. Har kläder överallt och vet knappt vad som är rent och ej!! Ska även hänga upp en hylla och fixa lite kort som jag kan ha på väggen.

Vad har ni för planer för dagen?

KOM HEM P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0