hello my nissepells

Godmorgon alla nissepellar därute!
Det blev en lång natt igår! Herregud. Massa mys sen avslutades kvällen såklart i en pratstund..ja jag vet inte huur länge! Det är skönt att få prata av sig. Vi lekte även med camen en stund och hej vilka söta bilder vi fick till! Fler av dem kommer senare idag.
Jag sitter på jobbet nu och ska precis börja jobba typ. Datorn har varit under "reparation" eller vad man ska säga. Några program och sånt på min dator behövde fixas. 
Så vid fikat åkte jag och pappa till stan för att hämta ut mitt ppiller recept. Så nu är jag säker ännu ett år. Hurray på det, eller något.

Idag i övrigt hade jag ju planerat en dag på stranden..Vädret ser rätt okej ut. Solen skiner och värmen är där! Yes. Vi tar en dag på stranden..la-la-la-lalala-lala-laaa!
Sen ska jag hem, kanske drar ut ikväll? Vi ser väl. Blir nyktert iallafall eftersom min tunga fortfarande är under läkning.
Måste ju se mig omkring i Öviks krogar..Förra försöket gick ju inge vidare..så att..ah, haha.

Nu ska jag gurggla saltvatten och längta hem.
Puss alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0