away she goes

Godmorgon alla morgonpigga.
Sitter på jobbet..igen. Har en order att göra men tar det lungt eftersom när den är klar, är jag göralös. Väntar bara på att pappa ska komma och säga att det är fikatime. Tröttheten börjar kännas vid!
Micks åker idag..tråkigt nog! Får längta till jullovet nu istället. suck!! Tack för denna vecka iallafall min sköna böna! ILY

Jag vill hem och lägga mig i sängen igen. Måste ladda upp inför hockeyn ikväll!! Ska nämligen följa med babe på hans enda och käraste intresse. Modo - Skellefteå. Om matchen går bra kan jag nog förvänta mig mycket mys ikväll/natt.. Om dem förlorar lär babe deppa kvällen lång. SÅ VINN MODO TAMEFAN!
Någon som känner sig frestad att köpa ett par modogummistövlar till mig förresten? haha.

Vi hörs och ses. Dax för youtube sen jobba


Kommer sakna dig frun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0