m i love

Först och främst ska jag inleda mitt inlägg med: Jag älskar dig Mikaela.
Ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig. Och på någon konsitg femma blir du alltid lidande i fel stunder!
Hoppas resterande dagar kan få vara complain-free, babe. We're gonna have the best of times.

Igår var vi än en dag hos Joakim (fridas kille) oh såg film. Vi köpte med oss pizza och satt och pratade och höll på, men började filmen. Julia hette den och var helt sjuk...? Iallafall jag satt genom hela filmen och väntade på spänningen! Men ingenting hände.. Inget poffpoff eller bambam, inga överraskningar. Vid 1 åkte vi hem och la oss. Medan Micks pratade i telefon så fikade jag och p, sen såg tv. Blev en rätt sen kväll och därför tog jag en timmes sovmorgon. Så jag jobbar till halv 1 idag istället (om det finns jobb..)

Nu ska jag klicka in mig på fejjan, sen fortsätta jobba.
Stranden idag tro...hm

Kommentarer
Postat av: Fru M

i love you , i love you , i love youuu <3

2009-08-14 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0