stalker eller irritationsobjekt?

Dina foton
Ditt försök att söka kontakt
Efter månader som blivit år
Det äcklar mig att åter blicka tillbaka
Det gör mig illamående att ännu veta
Att du finns i tillvaron
Mina kort las på bordet medan du behöll
Dina i ärmen på din skjorta
Spelet var kortvarigt
Men uppenbarligen inte glömt..

Har ni någonsin träffat en person som gjort er känslomässigt illa och sedan aldrig brytt sig igen? Sen helt plötsligt dyker de upp i ert liv utan att säga ett ord? Tex adda er på msn, bli vän på bdb eller facebook. Ni bara ser han/hon där som online. Helt ljudlös. Han/hon bara finns och förpestar tillvaron. Har ni varit med om det? Jag har. Fruktansvärt irriterande.....


Kommentarer
Postat av: nellan

vart har du köpt skärpet som du har på bilderna där uppe? :)

2009-08-11 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0