twisted world

l om past is past:
haha jag är också så där. plus att jag jämför mig med hans ex, inte det bästa kan jag lova. det höjer inte självförtroendet direkt. men jag tror att det bara är naturligt att vi, iaf tjejer, gör så. bryr oss lite FÖR mycket om sånt.

Svar: Jag är densamma! Jag jämför mig. Men varför gör vi det? Är inte det jävligt onödigt? Han dumpade inte sina ex för att bli tillsammans med en som är dem andra lika? Det är något jag måste komma underfund med för min egen del.. För jag är exakt likadan. 
Det roliga är att medan killen är fokuserad på den nuvarande. Så fokuserar vi på att jämföra oss med tjejer han uppenbarligen inte vill ha. haha. Är inte det lite komiskt? Varför vill vi jämföra oss med något han inte faller för längre? Ibland är världen rätt skruvad. Ibland är jag (andra tjejer också kanske) rätt skruvade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0