the same another day

Godmorgon mina kära läsare!
Igår hade jag en sånhär deppkväll, därför jag sket i att blogga. Sov i kanske  timmar, käkade popcorn (Går nästan utmärkt att äta med pieringen nu), såg sex edication (?) och sist men inte minst mys.
Jag var på stan på förmiddagen också förresten! Fick med mig några reafynd hem! 2 västar(en lång och en kort), ett linne och 2 armband. Klirrade till lite i plånkan, men jag är nöjd över mina köp så!
Resterande av månadens pengar går till hårfix! Blir en sidecut och isblond. Kommer säkert banga i sista minuten. FAN håret ska ju nästan helt bort på ena sidan, haha..

Fan solen skiner som fan utanför. Jag vill bara åka hem och sen dra vidare på nyänget!!
Nej måste fortsätta jobba nu. Tja


My baby hates to sleep alone.
And so do I.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0