money well spend

Nyss gjort ansiktsmask och peeling. Ska snart upp och duscha och raka benen! Sen måste jag börja packa och fixa innan imorgon.. inte ens börjat packa än, haha.
Hur som helst tänkte jag visa vad jag köpt idag på stan. Fick med mig precis allt jag planderade och inte ens grej till! Stolt!


En fondation från MUS
Ett puder från MUS
En dove summerglow från HM
2 trosor från HM
Ett nattlinne/nånting HM (ja, likadan som angelicas)
En fondation borste från Lindex (vet att den troligtvis är dålig men ids inte betala 245 kr för en från MUS, don't have that kind of money right now)

Nu är jag en tusenlapp fattigare.
Sen imorgon drar vi till Umeå och bor vår efterlängtade hotellweekend. Blir shopping, mysdricka och mycket mys!
Så vi hörs och ses på söndag. Kanske updaterar imorgon på skolan om jag ids.

Puss babes.


Kommentarer
Postat av: Askungen

Läsnyfiken :)

2009-08-28 @ 07:15:43
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0