i got someting you dont

..i got p.
Jag måste bara säga detta! Igår städade storstädade vi hela min källare. Sen åkte vi till p och städade hans rum. Dock måste vi städa toan och mittenrummet hos honom senare också. Sen mot kvällen la han mig i sängen och släckte lampan och sa: kommer snart.
Han kommer tillbaka med ljus, en skål persikor och två gafflar! Mums så gott det var. Och som pricken över i:t så säger han: lägg dig på mage!
JO! Nå fan fick jag massage!! En helkroppsmassage dessutom. Och ni som inte vet så är p bannemig lika bra som en riktig massör. Så idag är jag helt utan träningsvärk eller värk överhuvudtaget. Känner mig som en ny människa!
Sen när han var klar tog vi en kalldusch sen la oss och bara myste. Nu måste jag ju dock stryka massage från kortet jag fick av honom på min födelsedag men.. Förhoppningsvis är det inte sista gången han är sådär mysig! :)

Just nu sitter jag på jobbet! MIN SISTA ARBETSDAG!
Har en bunt här som ska göras innan jag får vandra hemåt och känna att jag gjort ett jävligt bra denna sommar! För fyfan vad duktig jag varit. Moneymoney.
Efter jag slutat ska jag på Harrys eller Rikard Sångkock och äta med jobbet. Sen ska jag hem och lägga mig nere i min kalla källare och skriva dagbok. Började skriva igår och p fick läsa och sa att jag skulle börja skriva noveller eller dikter. Så fint tyckte han att det var, ihii.

Nu ska jag jobba. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe, vad duktig du är som skriver när du är glad ;) jag tror att vi har lättare för att klaga än uppskatta allt som är bra. Så när vi mår bra hänger vi bara med och stannar inte upp och känner efter hur bra vi har det:) Medan när vi har det 'sämre' ligger vi i sängen och tycker synd om oss själva och skriver en hel bok, haha.

2009-08-21 @ 11:25:10
URL: http://elles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0