food i need

Nu ska jag bidra med ett synnerligt jobbigt inlägg. Nämligen ett matinlägg. Allt jag ätit sen i fredags..
Fredag- 2 spisbrödmackor till fikat på jobbet, nästan en hel panpizza till middag plus 2 ½ halvor fralla med räkfyllning på.(Kan förklara varför jag blev som jag blev på kvällen?!)
Lördag- Vatten till frukost, 4 spisbrödmackor till lunch/middag, en handfull små klyftpotatisar och 1½ liten köttbit, popcorn på kvällen. (Åt lite eftersom jag var bakis så inåt hvete)
Söndag- 4 spisbrödmackor till frukost, 2 mjukmackor till kvällsfika. (WHY SO LITTLE?:()
Måndag- 2 spisbrödmackor till fika, 1-2 skedar ris och nästan en hel kasslerbit till middag, en tallrik fil till kvällsfika.

Tror ni jag dör eller? Jag älskar mat ju!!! Och nu måste jag stå ut med att äta lite någon dag framöver tills jag vant mig med piercingen.. suck.  
Just nu sitter jag och dricker mitt isvatten och längtar efter min tallrik med fil till fikat! AH.

Nu ska jag jobba.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0