a weekend like another

I know. Usel update!
Jag har inte orkat blogga i helgen dels för det underbara vädret och dels för att jag har haft kära vänner på besök! Nämligen mitt ex Erik och hans flickvän. Har umgåtts med dem hela helgen och verkligen haft helkul. Lördagen blev en lugn kväll med några cider på deras hotellrum. Vi spela ölspelet men när vi märkte att Cecilias öga började falla igen (Som pontus gör när han blir full..haha) så slutade vi och spela om umgänges drack istället. Kvällen slutade kring 1 för mig. Somnade som en stock när jag kom hem...
Söndagen var det stranden för fulla muggar! Först nyänget men där blåste det alldeles på tok för mycket! Så vi begav oss till Gullvik istället..där det blåste ännu mer. Tillslut hamnde vi på bryggorna vid slussen och fiskespön i händerna. Någon timmes metning blev det iallafall. Sen åkte jag hem och dom ut och åt. Vid 9 kom dom och hämtade mig igen och vi såg Big Stan. En aprolig komedi!!
(bilder kommer senare idag..)


Så har min helg typ sett ut. Vad har ni haft för er?


Vår lilla fisketur på slussen. Cecila i bild och Erik bakom där nånstans..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0