fake fake and fail

Varför känns det som ett spel som bara kör på replay om och om igen?
Det känns oäkta nu.


Jag kan inte sluta lyssna på Melissa Horn - Hanna.
Idag klev jag upp10, satt mig vid datorn och började göra läxa. AWSOME DAY DUDES.
Jag gjort klart samhällen nu och skickat den i ett mail till M.gunnarsson och gjort halva tala och presenteran, men snart är den ocksp done.
Sen är jag free for the rest of the fucking day!
Ska till farmor och farfar och hämta hanna och sen blir det att kolla på Idas match bara.

Är det bara jag som har sömnproblem? Jag kan inte sova i ett knäpptyst rum. Då tänker jag alldeles för mycket. Kan kallsvettas som en gris innan jag somnat eller om jag vaknar mitt inatten. Bara pågrund av tankar som snurrar. Oron att bli nertrampad igen. Ångesten över läxor. Tankarna på allting får mig att må dåligt. Jag vill spy på omvärlden nu.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0