my dearest friend how i miss you

Jag saknar dig.
När ska det ta slut?
Hur fan lyckas en människa tränga så djupt in i det allra djupaste?
..mitt innersta.
Jag pallar inte av att känna detta avstånd.
Antingen finns du eller ej.
Jag måste inse för mig själv att jag inte kan ha båda.
Ett stopp. Ett avbrott. Ett delete. Ett inget mer.
..jag saknar.

Förlåt min vän.



Idag blev det en sväng på stan. Skulle titta på en klänning åt Frida. Vi hittade två, YEA. Sen satt vi oss i solen och pratade om allt mellan himel och jord. Himla härligt faktiskt. Förutom att jag blivit röd om mina kinder och vit i min panna. TACK LUGG. Sen efter vår pratstund begav vi oss åt motsatta håll. FÖRRESTEN, vi åt lunch på Port 9 också. Mums.
Men nu sitter jag här hemma, i Övik, i mitt hörnett, i vårt stora röda hus. Med en dator i knät och en vinröd tröja med texten "Det viktigaste är inte att vinna, bara man är snygg" på mig. Jag ska ut och övningsköra såfort min far kommit hem från mötet. Vilket blir om ca en timma. Dock känner jag mig inte på humör för att he mig ut i trafiken men.. hejåhå.

Nu ska jag kila in på fejjan en sväng igen.
Kanske blir en solning ikväll också.. Who knows.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0