hurrej för mig

Jag har varit riktigt duktig idag. Har gjort bort tala och presenteran och samhällen, varit hos min farmor och farfar, cyklat ca 8 km och sprungit/gått ca 3 km. Samt spelat fotboll med min hund och min syster och sett min systers match. DOM VANN, woho. Det var lite kortfattat hur min dag har varit.
Jag ska börja springa varje dag nu, ca 3 km, lagomt och bra. Någon som ska med imorgon?
Annars ikväll har jag bara hunnit komma hem och tryckt i mig en skål med glass och frukt.. och lite chocklad men. Men det satt otroligt fint i kistan iallafall!
Just nu sitter jag och ser någon film med Sandra Bullock. Den verkar rätt okej, med tanke på att jag skiftar mellan dataskärmen och tvn.

Nej nu ska jag ta och se klart denna film, sen ska jag sova och ladda inför morgonens cykeltur.
TJA.


Ibland tror man för mycket
Ibland ger man för mycket
Ibland får man ta dess konsekvenser
Och oftast blir man otroligt sårad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0