black and white friday

Allt handlar om övrig prioritering.

Igår var en riktigt mysig kväll. Dock inte så ös som jag tänkt mig men.
Jag var inte på danshumör denna kväll. Men jag och Johan m.fl hade det
väldigt bra i soffan också så! Förbaskat var trevlig den karln är!
Kommer bli ett as härligt påsklov med älsklings frun och honom!
En tripp till Danmark kanske vi också ska. HURREJ!
Igår försvann jag även en liten stund.. Eller sådär 1 och en halv timme men.
Tog mig en titt i stan och hälsade på Erik. Hamnade i någon lägenget ovanför Nola.
Satt, umgicks, lyssnade på Mudwayn och sen drog vi. Sen gick jag tillbaka till vår lilla
black and white fest. Blev dock bara där en timme efter att jag kommit tillbaka.. Sen var vi
trötta och ville hem. Blev ingen nattmacka heller.. Vi gick och la oss och turtorduvorna på
golvet somnade på 2 röda medan jag och Zack låg och såg tv. Zack är en hund.
Ungefär så såg min kväll ut.
Tack alla.

Och så till idag.
Jag dissade faktiskt vår lilla tripp till Skatan idag. Kände att jag hellre är hemma faktiskt.
Kommer ju vara med frun och herrn en helveckan från onsdag så! Så ikväll blir
det nog en väldigt lugn kväll. Kanske tar mig en tripp till staden och kikar. Någon
människa på denna jord måste väl vara på att göra något, hoppas jag?

Varför finns det inte hemkörning av pizzor när man behöver det?
Jag är hungrig!!

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0