to great for reality?

Det känns så ofantligt bra
Kanske för bra?
Fan vad jag inte kan kontrollera känsloströmmarna

Jag sitter just nu bara i skolan och väntar på att tala och presentera ska börja. Är så sjukt trött idag, trots att det inte alls blev så fasligt sent igår. Men den lilla tappade sömnen slår väl tillbaka på en antar jag?
Idag ska jag cykla hem från skolan. Dock kan  jag ha den oturen att behöva släpa en väska full med gympakläder på mig också.. Kommer bli lagomt bekvämt att dras med i alla uppfärsbackar. YEA ME.
Annars idag ska jag bara ta det lungt. Ska läsa lite ur min engelskabok hade jag tänkt och även börja skriva ned mina planeringar kring mitt svenskatal. Nej nu ska jag starx vandra till lektionen.. Vi hörs.

I'm gonna miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0