SKÅNE

Nu sitter man i Skåne. Med skåningar. I ett skånskt hus. På en skånsk gata. I Skåne.
Det känns underbart. Vädret är toppen. Idag var det 16 + ute och strålande sol. Jag, Micks och Tina gjorde stan idag!
Det blev jeansleggings, linne, tshirt, klackisar, armband och en klänning. Och även presenter till Micks. Jag är trots det 700 kr kvar! Hejja mig. För imorgon ska vi tillbaka till Tomelilla, till Mikaela lägenhet så då behövs det inte spenderas mamma pengar på kläder.
Men dagens köp gjorde verkligen min dag. Men det blir mer. Men troligtvis längre fram i veckan, det jag har kvar då.
Nu ska jag fortsätta min föris med flickan och de skånska pojkarna.
Det blev mycket skåne nu. Hejhej.

Ha ett bra lov! Vi ses i kylan på onsdag alla öviksbarn!
Hörs.

SÄG GRATTIS TILL MERR GASSNE SOM BLIR 20 IDAG!
...Mikaela hälsar (till ming blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0