peace mannen



Peace mannen, typ!

Igår var en händelserik kväll. Men jäkligt roligt! Dock blir man lite rädd när gubbar/karlar/män i alldeles för gammal ålder, stöter på en. Uue.
Vi vandrade från Emo/brat party till möhippa på grottan. Möhippa? Ja ni hörde rätt. Vad vi/jag gjorde där har jag inte en blekaste aning om. Fick mig ett gott skratt iallafall. Men man tycker att äldre människor ska ha lärt sig kontrollera sin gräns när det kommer till alkohol men ack så man bedras. Tänk er två vuxna karlar stå och dansa som Silja Line (Ni vet båten)- reklamerna? Då det först är stillbild sen när musiken startar börjar gubbar och tankar shaka loss. Ungefär den synen fick jag igår.
Men innan vi vandrade till grottan så var vi hos Victoria/Eric. Det blev ölspel blandat med massa rapkörer och ett helt lass med skånska och brittiska (svengelska) imitationer. Jävligt roligt! Och tack Victoria för den förbaskat goda pastasalladen och köttfärspajen! Det/den förgyllde min kväll!
Utöver möhippor blandat med norrländska skåningar så måste jag säga att att spöa Anton i biljard på ostadiga klackar kändes riktigt skönt! Och att grabben vågade slå mig i magen TVÅ gånger var också kul! Tro't eller ej. Första killen som vågade slå och inte typ peta? AS NICE.
Jag gillar att trigga folk till att slå mig bara för att jag är tjej. Nu menar jag trigga killar. Bara för att ingen vill för de är rädd att...skada mig? Hur som helst, är det kul när någon vågar gå emot strömmen och slå!

Rund under fötterna...

Nu ska jag gå ut med hunden. Kanske behövs? JA.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0