godmorgon

Godmorgon godmorgon.
Gårdagskvällen blev bilåkning. Massa bilåkning! Två vänder till Bjästa, hämta babesen Kebbe och Jonte. Sen åkte vi tillbaka till stan och åkte bokstavligt talat bara runtruntrunt. Åkte och hämtade Therese och sen runtrunt igen! Men det var trevligt. Sen när man väl kom arslet hem var det bara att lägga sig i sängen och somna som en stock..

Nu denna morgon har jag bara ätit frukost. Frallor och O'boy. Nu sitter jag och åker med blicken mellan dataskärmen och tvn där Kim Possible går på högvarn. Jag ska snart slänga mig i duschen eller kanske ta en promenad eller möjligen sätta mig på altan och knapra sol! Solen träder sakta men säkert fram ser det ut som. WIHO.

Nu ska jag göra vettigare saker. Som att besöka fejjan. Ciao.





Jag vill kunna ta igen bortförd tid
Men det knaprar fortfarande
Du existerar än

:(

Kommentarer
Postat av: Mikela

woho:D

2009-04-17 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0