lesbisk

jag har en flickvän
hon heter mikaela rietz
vi ska gifta oss

jag har haft världens underbaraste helg med världens underbaraste syster/flickvän/fru/bästis/m.m
orkar inte berätta allt
men vi hade så jävla roligt
har inte haft såhär roligt sen... sen..a..jag vet inte!
jag älskar henne, jag grät när hon åkte och jag halvt dog
var som att vi gjort slut
sån jävla klump i magen hade jag och har jag!!!!!!!!
jag saknar henne så jävla mycket...

men här kommer lite underhållande bilder från helgen

                                                                 I LOVE US


                                                                            



jag ville inte släppa dig
fan så tomt det är nu...
                                                                            

Kommentarer
Postat av: DIN FRU

AHHHH youre back babe!

saknar dig med... tomt utan dig..

men jag har inte haft s[ h'r kul sen

jag vet inte n'r.



loveyoumybabewifesiseverything.

2008-09-30 @ 09:02:53
URL: http://mrietz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha.. btw your name, LESBISK. wtf! hahah

2008-09-30 @ 09:03:28
Postat av: Anonym

skoja du? ;)

2010-06-25 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0