omoget beteende

hm. detta är ett problem jag OCKSÅ har/haft. det med att killar ska visa sig så obrydda efter ett krashat förhållande. varför hålla kuken uppe när ni inte själva kan hantera den?
vissa killar tror sig vara så jäkla stora och tuffa när dom gör slut med en tjej sen aldrig pratar med henne. det är ungefär
såhär jag känner från vissa killar "åh. nu har jag testat hennes fitta, nu går jag vidare". fler som känner så? jag menar varför inte visa någon som helst känslohet till tjejen efter att man dumpat henne? om förhållandet varit bra, behöver man då vara så iskall efter och låtsas som att de förhållande man haft med varandra aldrig funnits? det är så tragiskt. det finns ett liv efter förhållanden. det är inte så att när en människa testat att vara med en annan sen gör slut = nu är vi inte en del av varandras liv längre.
JAG HATAR SÅNT.
sure om förhållandet varit skit och personerna verkligen hatar varandra.
men ibland är det bara ren okänslighet och omogenhet av killar OCH tjejer. det är fruktansvärt. jag vill kunna ha en vänskaplig framtid med mina ex (dem som är något att snacka med iaf). men vissa är så tuffa och stolta i sig själv att när de fått testat ens fitta var nog för dem.
jag önskar jag kunde göra densamma mot dem men jag hade faktiskt känslor för mina ex och för mig betydde de mer för mig än ett kortvarigt ligg.
men vissa är för högt uppsatta i sin position i killgängen att de faller för den "tuffa" sidan och istället beter sig som svin mot oss tjejer och får de coola ryktet bland killkompisarna medan vi tjejer ser honom som världens fetaste player. men vissa idioter föredrar den livsstilen och ni som nu gör det, keep it going om det nu är så nu föredrar det men ni ska veta att enligt oss tjejer är ni bara en bunt risiga ligg.
men nu säger jag inte att alla killar är såhär, för vissa kan vara underbara ex, men jag har då inte upplevt ett sånt ex än i mina dar iallafall. så jag drar den här bloggen efter mina egna erfarenheter.




jag var kär i kärleken
jag ville inte stå ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0