mina hjältar

jag måste få säga ett par rader
eller egentligen ett antar många rader skulle jag tro att det blir
men idag, satt jag och min mamma och talade kring killar, kring förhållanden och kring föräldra relationer.
och jag måste få säga att jag har världens bästa mamma och pappa. de är mina bästa vänner.
finns det någon mamma som helt utan anledning sätter sig bland grenar i en skog, spärrar upp ögonen och grimaserar och skriker "JAG ÄR ETT SKOGS MONSTER"?
min mamma gör det, och jag älskar henne för hennes barnslighet. hon får en att le och är enligt mig, den perfekta mamman och hon är min mamma, vilket är underbart! klart vi bråkar, men inte ofta. vilket är skönt. men när vi väl bråkar kan det ofta gå en dag eller två innan vi pratar igen, vilket är jobbigt. för innerst inne hatar jag att bråka med min mamma. usch!
pappa är helt klart den bästa pappan. dock att jag pratar killar och problem mesta dels med mamma men pappa är bra till så mycket annat! han finns alltid där och han är den lättsamma av mina föräldrar. bråkar nästan aldrig med pappa, vilket nog har med att göra att pappa nästan aldrig lägger sig i i onödan. det älskar jag honom för.
JAG ÄLSKAR MINA FÖRÄLDRAR.

igår, knäppte vi kort till min kalender. jag hade ingen idé på vad jag skulle ha för tema och då kommer min mamma med förslaget att jag kunde göra en kalender med bara hon. men jag tackade nej till erbjudandet men istället kom vi på att vi skulle göra en kalender med kärleks foton på mamma och pappa. bilderna blev helt perfekta och jag hade jätte roligt när jag fotade dem! mamma sprang runt som en dagis unge och kramade träd, pappa släpades efter som en svans. men vi hade jätte roligt och bilderna blev jätte fina.

här kommer ett smakprov



ni är underbara


Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för alla dina fina ord,dom värmer verkligen. Jag hade skitkul som skogsmonster( haha).Du ska veta att du är en underbar människa,en glädjespridare, bra förebild för dina yngre syskon.Du är min dotter,och det är jag stolt över.Älskar dej mer än du anar.Kram

2008-10-22 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0