mikaela rietz - kvinnan som vill grabba tag om min stjärt

jag har sagt det förut och jag säger det igen.
mikaela är jag, jag är mikaela
vi är själsfrändet enligt min mening för jag menar, finns det några människor på denna planet som är så lika som hon och jag? - nope.
hon är en sån här "once in a life time"- person, alltså en person man bara hittar en gång i livet.
och jag hittade henne för ett år sen, men om man ser hennes och mins relation nu kan man tro att vi känt varandra sen barndomsben.
men nej, det vara bara love at the first sight helt enkelt hehe :D

finns ingen jag skulle ersätta mikaela med
för ingen skulle kunna vara så go som hon är

baby, du är för bra för att vara sann!


Kommentarer
Postat av: Mikaela din wife

älskar dig!

du är underbar.

och älskar din rubrik också gumman!

HAHAHA! :D



du är bäst <3

2008-10-21 @ 15:37:02
URL: http://mrietz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0