fest så det vissla om de!

igår var så jäkla ös
igår parta vi så fötterna ömmade
igår, var en jäkligt underbar kväll!!!!

det började med att vi var hos eric. fick nå cider från fanny för att komma igång (gratis fylla)! sen började grabbarna välla in, tom, göteborgarn, johan, joel och massa andra! as nice. sen började festandet, det var öl, vilket jag egentligen inte dricker -.-'
sen så hämtade eric singstar hos någon som vi kopplade upp i korridoren utanför eric's lägenhet och där vi tillbringades hela kvällen, till och från. det roliga var att alla de där killarna var så musikaliska av sig, alla gick någon form av musikalisk linje (universitetet). så man kände sig lite underlägsen när man satt där och försökte sjunga carola's främling på fyllan. lät nog inte vackert för fem öre skulle jag tro!
hur som helst så satt vi där och sjöng och gick in i eric's lägenhet och dansade och höll på. jag tror nog bilderna från går dagen kommer bli ett STORT nöje att titta på. tuttartuttar hela kamera minnet!
det var en jävligt nice kväll som slutade med kräm och knäcke bröd och massa spya. förlåt!
helt underbar fredag, lätt bästa på länge
tack alla, joel, johan, eric, fanny, göteborgarn, tom och alla andra!
och en sak till, tom blev rädd för mig när de visade sig att jag var 91:a. han bara sprang ut ur rummet ungefär.. lite pinsamt situation det blev för mig då. haha

nu ska jag duscha
jag är sliten
och jag är bakis..

tjarå allihopa

micks, kom upp
you know why

övik är nice ibland

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det var så sjukt kul gumman! :D

2008-10-05 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0