skandal?

try to fix me.


jag förstår inte? vars någonstans är min blogg, EN SKANDAL BLOGG? jag har fått höra att föräldrar, vissa, tycker att min blogg är en skandal blogg och att folk förundras över att jag har förändrats? har jag verkligen förändrats, och dessutom så negativt som det verkade på dessa föräldrar. skulle vara kul som ni som INTE gillar min blogg, skrev en kommentar eller yttrade er med era personliga åsikter så kanske jag ta upp det här på bloggen. hellre att jag blir hatad och försökt göra något åt det, än att bli hatad för en blogg som jag bara lämnar ut starka känslor i.
jag menar jag försöker inte förstöra för någon person via mina bloggar. jag gör det bara klart ur mina perspektiv hur jag känner och kände runt saker och ting i gamla förhållanden och nuvarande känslor. och dessutom försöker ge personliga råd till människor som kanske är eller varit i samma situationer som jag vart i. jag känner ju att eftersom jag varit med om så pass mycket, känns det som att liksom, varför ska inte omvärlden få veta hur det kan gå när man har distansförhållande, eller hur det är att blvit bedragen eller hur det är att bli dumpad då? det är saker som händer alla, men som JAG bestämt mig för att ta upp.
sen vad som gör min blogg så skandal vet jag ej. men skulle gärna vilja veta.
så ni som ogillar min blogg, men på något konstigt vis läser den ändå, yttra er gärna. tack på förhand!



jag ser i ögonvrån att du stirrar


du tror att du osynligt försöljer utan någons aning
men dina andetag är avslöjande
samt din ilvilliga blick
allting är genomskådligt


det skriker skandal om dig min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0