jag lärde mig en läxa - alldeles nyss

ha aldrig så höga förhoppningar i någonting. jag har lärt mig det alldeles för många gånger och nyss fick jag en spark i ansiktet och insåg att ingenting kommer förändras. jag är fast i samma gamla kapitel.
nu tänker jag ärligt sluta ha tro i saker som helt enkelt är oklara. det skadar bara mitt hjärta när jag inser att mina förutspådda tankar var helt ute och cyklade... äsch, det kommer som det kommer om inte annat.
bara att hoppas nu..

offeciellt deppig nu och dansbandskampen gick inte min väg ikväll heller. cc and lee skulle kommit vidare..
någon som egentligen bryr sig förutom jag - nej skulle inte tro det.
men jag är traditonell och kör på dansband! jag gillare.

tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0