det bra har alltid sitt dåliga

låt bilden tala för mig





varför ska man alltid på något sätt bli påhoppad?
häromdagen blev jag inombords förbannad.
jag anser att när man är ungdom måste man kunna ha nära, jag menar NÄRA vänner, av de motsatta könet utan att man automatiskt måste vara tillsammans eller vara på G med den personen i fråga! visst kanske nära vänskap brukar sluta i ett förhållande men i vissa fall är det bara inte.. det är liksom.. nä det bara inte går! inte från någon av de "utsatta" personernas synvinkel.
att inte folk kan sluta döma ut människor bara för deras vänskap? jag menar, jag har ett flertal fler killkompisar som står mig nära inpå hjärtat och som jag bokstavligt älskar som jag aldrig, a-l-d-r-i-g skulle kunna vara tillsammans med för allt i världen. men jag älskar dessa killar bara för att jag inte behöver känna press på mig att när vi umgås och är med varandra, jag behöver inte oroa mig att den personen vill mer än vän.
varför kan inte folk låta mig och de personerna bara vara vänner och inget mer?
måste folk provocera fram att det "kommer bli" något mellan mig och den personen? om det skulle vara menat att de två personerna i slutändan blir tillsammans kan väl ödet få utnämna det på egen hand? folk runt omkring ska sluta lägga sig i allting. en vän är en vän, ska det bli mer, låt för fan ödet ta hand om det.

nu vet många vilken person jag syftar på som killkompisen och många vet vilka jag syftar på som ofta kommer med dessa kommentarer när det gäller mig och den killen!
men jag menar alla människor måste få ha kompisar. och om folk ska provocera en som har en vän av motsatta könet, varför inte provocera folk som har nära, riktigt NÄRA vänner, av samma kön. hur vet ni att de personerna inte är attraherade av varandra? finns något som heter homosexualitet.
men jag menar det att folk måste ju själva få ha vänner vare sig det är killar eller tjejer! det finns killar jag hellre skulle spendera mina ledsna dagar med än mina tjejkompisar. det finns killar jag hellre pratar känslor med än tjejerna. det finns så mycket killar är bättre på än tjejer. en sak är så sann så det sjunger om det, och det är ärlighet. killar är iallafall ärliga. tjejer kan inte ens vara ärliga om kläder, killar, utseende i överlag eller känslor i huvudsak.
vi är så in åt helvete falska egentligen. därför föredrar jag killar, där får man iallafall ärliga svar, om det så ska vara: helvete vad tjock du blivit emma.
så är iallafall det ärligt sagt.

om så jag ska få rykten och skitsnack om att jag är på G med halva övik bara för att jag föredrar ärligheten med killar och vill slippa skitsnackat med tjejer, må så hända.

det skiter jag bokstavligt i
mina vänner är mina vänner, punkt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha så du vill att vi tjejer också ska säga,

- fan vad tjock du har blivit!

om vi nu tycker det?

ärligt så tror jag att du skulle ha blivit jävligt sur, det skulle ha snackats massa skit om en tjej hade sagt så, men det är ju ungefär så du uttrycker dig här, att du vill att vi tjejer också ska vara ärliga. ?!

2008-11-15 @ 16:10:38
Postat av: samma som innan

vore tacksam om du svarade.

2008-11-16 @ 12:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0