aw

en vändpunkt i livet.
är det så bad som jag fått det att låta?
pirret finns där och är fortfarandra kvar
gladare kan ingen vara



jag ville bara upplysa er om det! ♥



sen micks, min älskade, kära, underbara micks!

det finns ingen jag kan eller kallar vän förutom dig
du är närmare än de som kan sitta i samma rum
de är närvarande, du är nära
det är två helt skilda saker

du finns alltid där
de finns bara där, bara finns
jag kan inte beskriva min saknad
jag vill bara ha dig här
krama, pussa, busa, mysa

du är den bästa vän en människa kan ha
du är underbar älskling

I LOVE YOU
ingen emma utan mikaela

Kommentarer
Postat av: Mikaela

emma jag älskar dig

det finns ingen som du

du är min bästa kompis

och du har alldeles rätt

alla kan vara så närvarande i samma rum

men du kan vara 1000mil ifrån mig men

mer närvarande än vad de någornsin kan vara.



baby ingen mikaela utan emma

och ingen emma utan mikaela



det är bara så livet är menat att vara.



<3

2008-11-07 @ 22:20:51
URL: http://mrietz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0