att lägga en mening eller två - är det svårt?

jag är trött på att ha 80-90 läsare om dagen men 0,00 kommentarer! det känns onödigt att skriva ut sina råd och tankar kring saker när ingen lägger ett enda ord som respons. de som lägger ord är oftast de folk jag har dessa diskussioner med! men deras åsikter vet jag ju redan, jag behöver nya och färska åsikter från er där ute.
min blogg kommer inte hålla i sig om jag aldrig får respons från omvärlden. jag vill inte höra på omväger hur bra eller dålig folk tycker min blogg är. lägg hellre ett gott eller ont ord här på direkten och därmed kanske jag kan utforma mina tankar kring era kommenterar i ett kommande blogginlägg.

snälla folket kommentera och ge mig lite respons.
bloggen finns dels för er och inte bara för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg. Dock kan vissa inlägg vara lite väl långa att jag inte orkar läsa dom, annars en jätte bra blogg.



Och det du skriver är precis så som det egentligen är, fast man inte vill inse det själv. Tex det där du skrev om att man hatar den där tjejen ens kille varit med, och förlåter killen. Det är sjukt egentligen, men så som det oftast är.

2008-11-15 @ 15:15:57
Postat av: Caroline

Jag gillar din blogg starkt!!

du får ner allt som jag själv brukar tänka på i sådana klockrena meningar. Du skriver riktigt bra och jag kan erkänna att i bland orkar jag inte läsa hela dina inlägg. men sen när jag är pigg på att läsa så kan jag sitta i timmar och läsa dem inläggen som jag inte orkade läsa just den dagen när du publiserade dem. Du har även en bra inlevelse när du skriver,Kärleksproblemen man har i ungdomen och alla tankarna som kommer kring det. Får du fram på ett bra sätt, och det låter sjukt när man sitter och läser det. men allt stämmer.

Fort sätt skriva. Du skapar insperation hos andra!

tack för en toppen bloggksrivare.

:)

2008-11-15 @ 15:45:45
Postat av: Martin

Nu kom jag på hur man kommentera haha. Skulle bara säga att de är kul och läsa din blogg. Grymt bra ! =)

2008-11-15 @ 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0