Krock med motsatsen

Man kolliderar tillsammans med andra personligheter ibland. Man går inte ihop med vissa för att man är varandras svagheter. Jag behöver en jämlik person för att ha balans. Motsatsen till mig är min värsta fiende. För vi kommer inte överens.
Det är tråkigt och jag hatar det ärligt. Men jag klarar inte av motsatsen. Eller ärligt, motsatsen klarar inte av mig. Jag kan fixa lugn och ro och tystlåtenhet. Men den personligheten klarar inte min. Min högljudda, min ivriga och galna personlighet blir för mycket för den lugna typen.
Men jag älskar min personlighet. För ingen är mig lik! Jag är bannemig unik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Har ni någon gång haft en vän som är er exakta jämlike? En spegelbild i livligt material? Jag har en.
Mikaela Rietz. Vi är så lika att det ibland skrämmer mig.
Nu är vår plan att åka utomlands, tatuera oss och iallafall jag, göra septum. Jag älskar henne.
Hon är värsten häftigaste jänte! BIG LOVE


Kommentarer
Postat av: mor igen...

ja,du är nog lite galen, men på ett bra och härligt sätt,och dessutom äkta. Skenar du iväg för mycke behöver man bara bromsa dej litegrann.Man kan säga " De man ser är de man får",å de stämmer klockrent in på dej.Vi älskar dej och din helgalna personlighet,inge snack om de.Kram

2008-12-20 @ 13:06:21
Postat av: mikaela

ja, det är skrämmande ibland!

men ja du.. jag älskar det jag älskar dig

du är underbar som du är.



<3

2008-12-21 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0