Julgottegrisfegisen

Jag vet inte vad det är men hela jag pirrar. Jag längtar tills imorgon och den härliga julkänslan som brinner inom mig vill ut, ut, ut, uuut. Jag vill se Kalle Anka, slita upp paket med all min kraft och stoppa i mig massa julgott.

På tala om ingenting. En herre skickade en länk till mig ikväll med ett online spel som höll på att skrämma mig ur byxan. Jag la dock ned efter att jag fick ett uppdrag att knäppa kort för att lysa upp någonting för en kvinna då. Tänk er en kolsvart toalett med blod på väggarna också knäpper ett blå-aktigt ljus mot väggarna och man vet inte vad som kommer ploppa fram nöstan gång man trycker. Sen frågade jag herrn vad spelet gick ut på och svaret blev: Det är mest psyk. Man ska typ göra uppdrag. Springa runt och fixa psykuppdrag.
Jag gav upp. Jag blev livrädd. Det började redan när jag startade spelet och texterna kom fram: You will need all help you can get. Turn off the lights and put in the earpluggs (typ). Jag blev livrädd.. Sen stod det massa annat läskigt. Och tur i oturen så har jag ett rum i en mörk källare. Jätte roligt. - NEJ.
Kom och kryp ned under täcket med mig och jaga bort alla monster.
Spegelmonster, zombies, döda tjejer på toaletter, mörka korridirer... Roligt tänkande jag har. Alla skräckfilmer sen igår och spelet idag kommer sätta sina spår. Kalla mig fegis.

Förutom allt skräckinjagande har även suttit och kollat julgranar. Kommit fram till att vår här hemma är jäkligt mesig. Fast ändå mycket finare än förra årets rosa och glittringa skönhet. Lite julkänsla ger faktiskt årets gran måste jag säga.
Men tänk er att ha en riktig monstergran med matchande glitter och kulor och hejdundrans mycket av allting också. Tänk er synen av ljusen på granen i vintermörkret. Låter det inte mysigt? Paketen under granen ligger där så fint och bara väntar på att öppnas. Julkänslorna pirrar inom mig! Jag är galet glad just nu. Åhhh



Den är lite gullig på sitt charmiga vis, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Hotellskräckisen

Alltid gullig hjärtat;) puss.

2008-12-24 @ 01:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0