Ännu mer dansband! Jag gillare

Jag fick sådan stor lust att lyssna på Barbados nu när jag läste gårdagens blogg. Men de nya Barbados är inte alls lika bra. Sen, har de bytt sångare en gång till? Här hänger man med.. Iallafall så den nuvarande sångaren låter exakt som en UNG Magnus Carlsson! Lite fräckt men ger samtidigt en falsk känsla. Låter lite som en sämre Magnus och det är lite synd. För killen är grymt duktig. Han heter förövrigt Bjorn Lagerstrom.

Nu ska ni allt få höra! Ni som lyssnade på Barbados i yngre ålder medan Magnus fortfarande var ung, sexig och framförallt var smal och smärt måste hålla med om att dansbandvärlden inte har eller kommer få en läckrare leadsinger någonsin. Ja, jag tyckte Magnus var sjukt het förut. Han var min idol. SÅ!

Han är en av de bästa - Fördomarna förstörde
Jag önskar att Magnus inte var homosexuell för jag lovar att halva världens befolkning inte hade haft samma fördomar om honom då. Han är en bra dansbands musiker men bara för hans läggning blir han äcklig och motbjudande i vissa människors ögon. Vi kan ta Scotts som exempel, ett band som är med i dansbandskampen, sångaren där är riktigt stilig, till och med snygg och vad jag vet har han inte dömts av befolkningen. Vet ni varför? - Jo för att han är straight (vad jag vet iallafall). Det är som sagt sjukt att Magnus Carlsson ska hatas så jävla mycket bara för att han är homo! Acceptera att han var jävligt snygg i ung ålder, snyggare än de flesta pojks idag kommer kunna bli, dessutom har han en otroligt skön röst och är riktigt talangfull (plus att han har snygga moves, hua)! Bara att acceptera - he's better than many.


Jag har dansbandsmani nu. Jag gillar dansband och har alltid gjort. Inget jag lyssnat på i min vardag men många gånger när vi åker långresor med bilen slås ofta Barbados skivan på och hela familjen kör allsång i timmar! Jag gillar det!


Tyck jag är sjuk men kolla hyn, kolla ögonen, hör rösten.
Jag skiter i om han är bög. Han är bra!



Min blogg börjar tappa fattningen.
Först kärleksproblem som nu utvecklas till
En dansbandsblogg?
NICE!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag var helt galen i Barbados när jag var liten, har flera album! ;D

Ja han är faktiskt en riktig fox, men jag tycker det är så himla orelevant vilken läggning han, och folk överhuvudtaget är. Dom är ju fortfarande samma underbara person liksom :) Så fy för dom som ogillar honom av just den anledningen!

2008-12-08 @ 18:07:44
URL: http://blackwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0